ОБВАЛ ЦЕН! минус 10 % НА ВСЕ УСЛУГИ (096) 530-09-09 (093) 600-08-80

Blog

Квітень 26, 2017

Прибирання офісів

Дуже часто до нас надходять дзвінки з питанням і описом прибирання офісу або щоденного прибирання офісного приміщення. Існує два напрямки даної послуги: генеральне прибирання і підтримуюче прибирання. Нижче я спробую описати важливість і відмінності цих напрямків.

прибирання офісу

З цієї статті ви дізнаєтеся:

1. Генеральне прибирання офісу

Дана процедура є процесом об’ємним, тому потребує невеликої підготовки і часу. Якщо на підлозі вашого офісу лежить килимове покриття і є м’які крісла, стільці і дивани, які вимагаю вологого чищення, то краще всього планувати таку роботу на вихідний день, щоб дати можливість повністю просохнути ковроліну і м’яким меблям. Якщо ж волога чистка не планується, то прибирання можна проводити як в нічний час, так і після закінчення робочого процесу в будній день. Так само дуже рекомендовано по можливості прибрати з робочих місць документи і робочі папери. Погодьтеся, протирати столи і техніку так набагато простіше.

Існує стандартний перелік послуг, які включаються у генеральне прибирання. Це:

Мийка вікон, видалення пилу і павутин зі стін і стель, миття опалювальних батарей і труб, протирання і полірування меблів та елементів інтер’єру, миття кухонної зони, миття та дезінфекція туалетних кімнат, протирання вимикачів, розеток, дверних ручок і замків, ну і звичайно ж миття плінтусів і підлог. Серед додаткових послуг найчастіше ми здійснюємо чистку кондиціонерів, прання штор і жалюзі, вологу хімчистку м’яких меблів і килимів. Миючі засоби при цьому необхідно застосовувати професійні і сертифіковані. Таке глобальне прибирання рекомендовано проводити не рідше 2-х разів на рік.

2. Підтримуюче прибирання в офісі

Що це означає? Це щоденне відвідування прибиральниці для проведення вологого прибирання і наведення порядку. Найчастіше проводиться або до початку робочого дня або після його закінчення. Багато компаній в цілях економії бюджету намагаються найняти самостійно штатну прибиральницю. Але тут є ряд неминучих мінусів. Вам самостійно потрібно придбати обладнання та інвентар (пилосос, швабри, відра та інше), регулярно робити закупівлі миючих і чистячих засобів, шукати підміну, якщо людина захворіла або пішла у відпустку. Це дуже незручно і вимагає постійного контролю. Зовсім інша справа, якщо укласти договір з клінінговою компанією, яка буде регулярно вас обслуговувати. У договорі про щоденне прибирання офісу чітко прописуються всі обов’язки і правила проведення прибирання. У стандартні вимоги входить: очищення сміттєвих кошиків і заміна мішків, протирання підвіконь і столів, вологе прибирання твердих підлог (килимові покриття – сухий пилосос), прибирання в туалетних кімнатах. Додатково можна обумовлювати догляд за рослинами, миття посуду та інше. Так само контроль наявності миючих засобів, інвентарю та обладнання проводиться менеджером клінінгової компанії. На питання наскільки важливо підтримувати офіс в чистоті і порядку відповім просто. ДУЖЕ!)

Якщо ви шукаєте надійного партнера у наданні послуг прибирання, зверніться до нас прямо зараз і всі ваші проблеми будуть вирішені. Адже дуже важливо, щоб співробітники, які більшу частину часу проводять в приміщенні, почували себе комфортно і не ризикували підчепити інфекцію або вірус. Безпека перш за все! А співпраця з «Проф-Сервіс», це ще й індивідуальний підхід до кожного клієнта!

Ольга

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *